lørdag 12. juli 2008

Back at Hillside!


Nå holder hordene på å stå opp her. Vi dro fra Rockridge Canyon ca. kl. 11 i går, men var ikke tilbake i kirka før i 21 tida. Så, hva gjorde vi i mellomtiden? Jo, vi var på et nytt pool party. Men, dette var ikke noe hvem som helst poolparty - for å si det MILDT! De vi skulle til var venner av Else Marie, Roar og Ole-Tom etter året de bodde i Hawaii. Vi fikk vite at de nok hadde en del penger, men å i heiane for et palass de bodde i! Og det første vi blir møtt med er ei fantastisk dame med navn Lis som kommer ut med bikkja si og ønsker oss varmt velkommen og: "FØL DERE SOM HJEMME!!" - vi lar oss ikke be to ganger :) Vi snakker en gigantisk enormous TV, saltvanns badebasseng, utendørs heftig boblebad, stor plen, rutsje i bassenget, en gigantisk grill, og for å ikke nevne huset da.. Eller husene? Gikk litt i surr der, men det sværet huset som var bak med hagen (og hagen var forresten helt vannvittig stor og fin) var kontoret til faren. WOW!

Etter et par timer med bading, spising og en liten samling på slutten med lovsang, bar det tilbake til kirka!

Dere kan jo få noen smakebiter:
















Mer bilder fra rockridge osv. kommer kanskje senere i kveld (canadisk tid). Nå skal vi spise frokost og sette kursen mot Grousse Mountain! Været er NYDELIG!

-Simen

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Rebecca og alle sammen!
Godt å se dere igjen og høre at dere har det så fint. Kos dere videre!

Hilsen Anne Mette og Torfinn (Rebeccas foreldre)

Anonym sa...

Går det an å arrangere en sånn tur for oss grown-ups? Høres snadder ut! Poolen er vel omtrent som den vi har i bakgården på Fidjeåsen, Simen? Blr bra å få deg hjem igjen. Da skal du vel mure deg inne på rommet å redigere DVD noen dager! Skal nok få lokket deg ut med en grandiosa! Stay cool og heia Myggen!

Anonym sa...

hei dere heldiggriser , snakk om og leve rikmannslivet, her hjemme har vi satt på ovnen for og holde varmen. det er godt og se bilder av dere, men savner ett bilde av den største sønnen som vi ikke har sett på tre uker. ellers så må dere kooose dere masse . gleder oss til dere kommer hjem. Hilsen Janne og Geir.( Foreldre til Steffen og Vegard)

Anonym sa...

Skal si dere har det godt og opplever utrolig mye fint. Godt å se bilder av dere igjen. Så deg midt i bildet, Martin. Savner deg vet du, men nå er det ikke lenge før du er her.
Kos dere den siste dagen også. Vi gleder oss til å høre om alt det fine dre har opplevd. Litt av en tur!!!!
Hilsen Lisbeth og Mogens (mamman og pappan til Martin). Storesøster Mette hilser også.

Anonym sa...

Halla alle sammen i Canada. Jeg sitter her, ganske så lei meg egentlig. Fant denne bloggen først idag, og har sittet og lest litt. Jeg kan ikke fatte at jeg ikke ble med, sitter her og angrer sinnsykt, er nesten helt knust xD.

Håper dere får lest dette opp for OLE GAARE, han kommer nok til å synes dette er litt morsomt. Jeg fikk vite om turen av Ole etter at jeg hadde vært på loftet en gang eller no, og kan ikke fatte at jeg ikke meldte meg på. Jeg tenkte at det ikke hadde noen hast, og ventet bare litt og ville gå noen flere ganger på loftet før jeg meldte meg på. SÅ dum var jeg! VIPS, så var alle plassene reservert.

Det ser jo ut til at dere har det utrolig toppers. Alt dere får oppleve.. Mye bra og sterkere vennskap med bra folk, bading, bra vær og BILLIG merkeklær-shopping, bare for å nevne noe.

Håper du har fått kjøpt noe kult merketøy for meg, Ole, så har jeg også fått noe ut av turen. Det kommer nok til å bli endeløst mange timer med prat og diskusjon om turen når dere kommer hjem, men jeg overlever nok ;)

Men dere får ha en fortsatt fin tur, og nyt den. Dere er utrolig heldige som får være med på en tur som dette!

Hilsen Mats Sveindal (Venn av Ole Gaare)