søndag 13. juli 2008

We're going home!

Ja, jøss! 14 dager æ pina mæ ikke møe. Nå er det pakking her i leiren, klokka har passert alt-for-mye og vi skal sove!

Vi hadde vårt siste lovsangs- og delemøte her i kirka i kveld. Det var utrolig fint og veldig mange sa noe de hadde på hjertet! Det er utrolig gøy å se hvordan Gud har rørt ungdommen!

I dag var vi på Grousse Mountain. Det var en helt sjuk utsikt der oppe. Vi har bilder og alt - men ikke tid til å gjøre noe med de foreløpig.. MEN! Vi er jo snart hjemme, så - dei kjem eiter kvart!

Vi sees på Kjevik, mandag! Skal driste meg frempå å si at jeg tror jeg husker det var kl 22:00 på Kjevik? Oslogjengen lander kl. 21:15 !! Correct me if I'm feil! Pappa: husk havregryn, melk (IKKE Cultura m/smak) og bringebærsyltetøy! Frokost med muffins, pannekaker, bacon, kaker osv. har tært på. TAKK!

-Simen

4 kommentarer:

Dag sa...

Hei :-)
God tur hjem til dere alle, blir fint å se flere bilder og DVD når dere kommer hjem.

PS! Hvis noen hvet hviket fly fra Oslo den gjengen som tok buss til Gardemoen kommer med hadde det vært fint....? Norwegian har fly som lander 17.15 og 21.15. SAS har fly som lander 17.50 og 00.20 (siste fly). Husker ikke hvilket fly de kommer med..?

Mvh, Dag (far til Mats V.)

Anonym sa...

Hei

De som reiser om Gardermoen ankommer Kjevik kl 21:15 med Norwegian. De andre kommer med KLM fra Amsterdam ankommer Kjevik kl 22:00, vi gleder oss til mandag kveld:)

mvh Jan Ole (far til Ida Christine)

Anonym sa...

Hallå!
Nå gleder vi oss veldig til dere kommer hjem.Håper reisen hjem går smertefritt.

Jan Thomas jeg har ringt Colin på mobilen flere ganger, men får kun telefonsvar. Jeg ville gjerne satt inn noen penger på hans eller Siljes sitt kort, siden du har blitt frastjålet lommeboken din. Jeg håper du har fått kjøpt en liten ting til Sanna.
Savner deg.

Hilsen mor og lille søster

Sjur sa...

FOR EN TUR!