tirsdag 15. juli 2008

Takk for turen!


PS! Vi vil bare poengtere at dere selvfølgelig får lov å legge ut bilder osv. på facebook etc! Det Colin mente når han sa det, var at man ikke trengte å nødvendigvis legge ut absolutt alle man hadde, og spesielt ikke på "Rockridge Canyon" grupper, slik at andre får se hva som skjer på leir! Hele poenget med leiren er jo at man ikke skal vite hva som skjer, derfor må dere ikke legge ut Rockridge Canyon 2008 filmen vi fikk utdelt :) :)


Til alle dere fantastiske deltakere; tusen, hjertelig takk for en helt rå tur! Etter måneder med planlegging, dugnader, samlinger og venting er det hele over. Som vi hadde håpt på ble det en innertier hvor det så ut som samtlige hadde det helt konge! Takk for gode opplevelser oss sammen! Takk for gode opplevelser sammen med Gud! Det har ikke gått ett døgn siden vi kom hjem enda, og jeg savner hele gjengen allerede...

Som vi annonserte på turen er vi jo nøyt å ha et par samlinger i tida fremover. Den første blir ut i august før skolestart forhåpentligvis. Da blir det utdeling av bilder og film og vi skal ha det gøy sammen. Hvis noen har noen bilder de bare tenker at MÅ med på denne DVD'en Simen lager, så kan dere ta kontakt med meg på simen@lofte.no eller på 92606971. Alltids plass til mer (holder på å rydde i over 2000 bilder nå :) )

Noe du har mistet/funnet underveis i kofferttømmingen? Legg inn mistet/funnet i "Kommentar" feltet! Eller du kan bruke "Kommentar" feltet til hilsner, sang, vits eller noe annet :D

Skal forresten legge ut noen fler bilder på galleriet, men blir ikke frøkteli' mange for resten kjem jo på DVD! YEAH!

TAKK FOR TUREN, DERE ER HELT FANTASTISKE!

4 kommentarer:

Team Canada sa...

Endre savner den sorte Umbro joggebuksen vi fant i kirka! Tror noen fikk den med seg i tilfelle det var dems egen, men ser ut til at det var Endre sin!

Dag sa...

Hei!
Beklager sen tilbakemelding, men det dukket opp 2 sorte Umbro joggebokser etter vask (en for mye) størrelse Small. Jeg er på ferie nå men ta kontakt på mob. 90 63 00 95, så kan vi se hvordan vi kan få ordnet det.. :-)
Mvh, Dag Vavik (far til Mats).

Anonym sa...

jeg har funnet en Jack and Jones t-skjorte, svart, Unicorn noe.... Medium størrelse. Jeg fant den i bagasjen min i etter Canadaturen. Det er altså ikke min :)

Nr. mitt: 48360353

Endre Kvam

Anonym sa...

Begklager!! Nummeret mitt er:

48260353

Feil på nummeret over!!